Civilinės aviacijos administracija - Naujienos:Svarbi informacija keleiviams dėl skundų pateikimo

Į pradžią El.paštas Sitemap
Print
English

   Civilinės aviacijos administracija
   Rodūnios kelias 2, LT-02188 Vilnius
   Įmonės kodas 288771670
   Tel. (5) 2739038; faks. (5) 2739248
   El. paštas caa@caa.lt  

   Duomenys apie biudžetinę įstaigą
   Civilinės aviacijos administraciją
   kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre,
   juridinio asmens kodas: 288771670

VEIKLOS SRITYS

PASLAUGOS
LIETUVOS CIVILINĖ AVIACIJA
AVARIJOS IR INCIDENTAI
2017-09-26  

Svarbi informacija keleiviams dėl skundų pateikimo

Svarbi informacija keleiviams dėl skundų pateikimo!


Primename, kad visais skrydžio sutrikimo atvejais keleiviai, gindami savo, kaip keleivio, teises, pirmiausia turi raštu kreiptis į skrydį vykdžiusį oro vežėją ir sulaukti jo atsakymo.

 

Oro vežėjas turi kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per du mėnesius nuo pretenzijos gavimo, raštu atsakyti keleiviui.

 

Jeigu oro vežėjas į pateiktą  pretenziją neatsako per 4-6 savaites arba atsako, tačiau, keleivio nuomone, oro vežėjas nepagrįstai atsisako tenkinti jo reikalavimus, keleivis gali kreiptis ir pateikti skundą Reglamento Nr. 261/2004 įgyvendinimą prižiūrinčiai institucijai priklausomai nuo to, kurioje šalyje įvyko skrydžio nesklandumas. Lietuvoje tai - Civilinės aviacijos administracija (toliau – CAA).

 

Į CAA keleivis turėtų kreiptis tik tuo atveju, jeigu jo skrydis buvo atidėtas / atšauktas iš Lietuvos oro uosto ir keleivis jau yra kreipęsis į oro vežėją.

 

Atkreipiame dėmesį, kad oro vežėjui siunčiamos elektroninės užklausos, kurios kaip kopijos  pridedamos ir CAA (CC), yra nenagrinėjamos ir  atsakymas į jas neteikiamas.

 

Taip pat, rašant pretenziją atsakingai priežiūros institucijai, yra svarbu trumpai ir aiškiai išdėstyti situaciją, pridėti susirašinėjimo su oro vežėju ir skrydžio bilietų kopijas.  Pretenziją turi pasirašyti visi besikreipiantys suaugę asmenys.

 

CAA nenagrinėja skundų, jeigu jie pateikti netinkamai, trūksta visų reikalingų dokumentų ir keleivis dar nėra kreipęsis į oro vežėją.

 

Visų už Reglamento Nr. 261/2004 priežiūrą atsakingų institucijų kontaktų sąrašas.

 
Atgal   Spausdinti  

INFORMACIJA KELEIVIAMS
AVIACIJOS BENDRUOMENEI
 

© CAA. Visos teises saugomos. Sprendimas Idamas, Naudojama Smartweb.