Civilinės aviacijos administracija - Oro transporto keleivių teisės

Į pradžią El.paštas Sitemap
Print
English

   Civilinės aviacijos administracija
   Rodūnios kelias 2, LT-02188 Vilnius
   Įmonės kodas 288771670
   Tel. (5) 2739038; faks. (5) 2739248
   El. paštas caa@caa.lt  

   Duomenys apie biudžetinę įstaigą
   Civilinės aviacijos administraciją
   kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre,
   juridinio asmens kodas: 288771670

VEIKLOS SRITYS

PASLAUGOS
LIETUVOS CIVILINĖ AVIACIJA
AVARIJOS IR INCIDENTAI

Pradžia > Oro transporto keleivių teisės
  Oro transporto keleivių teisės

SVARBŪS PRANEŠIMAI


2016 m. balandžio 14 d.

Seminaras kelionių agentūroms ir kelionių organizatoriams, parduodantiems oro susisiekimo paslaugas


2016 m. balandžio 14 dieną Civilinės aviacijos administracija rengia informacinį seminarą„Informavimas apie oro susisiekimo kainas. Kitos svarbios informacijos pateikimas oro transporto keleiviams“. Seminare bus nagrinėjami vartotojų informavimo apie oro susisiekimo kainas, skrydį vykdančio oro vežėjo tapatybę ir kiti teisiniai reikalavimai, apžvelgta, kaip praktiškai laikomasi minėtų reikalavimų skelbiant bilietų kainas ir parduodant bilietus internetu. Seminaro dalyviai bus supažindinti su administracine atsakomybe už netinkamai vartotojams pateikiamą informaciją. Seminaras skirtas kelionių agentūroms ir kelionių organizatoriams, parduodantiems oro susisiekimo paslaugas.

Seminaras vyks Civilinės aviacijos administracijoje, adresu Rodūnios kelias 2, Vilniuje, V aukšte. Pradžia 13 val.

Maloniai kviečiame dalyvauti seminare ir registruotis pranešant apie dalyvavimą elektroniniu paštuvirginija.zegunyte@caa.lt arba telefonu 8 5 2739116.

 

Seminaras „Informavimas apie oro susisiekimo kainas. Kitos svarbios informacijos pateikimas oro transporto keleiviams“

 

Darbotvarkė:

 

12:45 Dalyvių registracija.

 

13:00 Pranešimas. Informavimo apie oro susisiekimo kainas ir tarifus reikalavimai pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamento Nr. 1108/2008 dėl oro susisiekimo paslaugų teikimo Bendrijoje bendrųjų taisyklių IV skyrių. Atsakomybė už informavimo apie oro susisiekimo paslaugų kainas ir tarifus arba jų taikymo sąlygų pažeidimą.

 

13:20 Pranešimas. Pagrindinių vežimo sąlygų pateikimas vartotojams pagal Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro patvirtintas Keleivių, bagažo, pašto ir krovinių vežimo orlaiviais taisykles.


13:40 PranešimasKeleivių informavimas apie skrydį vykdančio oro vežėjo tapatybę pagalEuropos Parlamento ir Tarybos reglamento Nr. 2111/2005 dėl oro vežėjų, kuriems taikomas draudimas vykdyti veiklą Bendrijoje, Bendrijos sąrašo sudarymo ir oro transporto keleivių informavimo apie skrydį vykdančio oro vežėjo tapatybę III skyriųAtsakomybė už reikalavimo informuoti apie skrydį vykdančio oro vežėjo tapatybę pažeidimą.

 

14:00 Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos pranešimas.

 

14:20–15:00 Klausimai ir diskusijos.

 



2015 m. lapkričio 9 d. 

Informacija  keleiviams, turintiems Estonian Air AS bilietus

 

 

Nuo lapkričio 10 d. keleiviai gali gauti informaciją apie Estonian Air AS bankrotą ir žalos atlyginimo tvarką Estonian Air AS tinklalapyje www.estonian-air.ee arba susisiekę su Estijos vartotojų apsaugos taryba (el. Paštas EA@TKA.ee, informacijos tarnybos numeris +372 6201 707).

 

 

2015 m.  lapkričio 3 d. 

Perspėjame keleivius dėl klaidinančių pasiūlymų gauti kompensacijas 


Pastaruoju metu Civilinė aviacijos administracija (toliau – CAA) gauna keleivių paklausimus dėl įmonės OroSkundas, kuri siūlosi atstovauti keleivius ir teigia, kad bendradarbiaudama su CAA, padės keleiviams gauti kompensacijas iš aviakompanijų dėl skrydžių nesklandumų.

Pabrėžiame, kad CAA nebendradarbiauja su jokiomis įmonėmis ar konsultantais keleivių teisių klausimais ir neperduoda joms keleivių duomenų ar kitos susijusios informacijos.

Atkreipiame dėmesį, kad keleiviai turi galimybę ginti savo kaip keleivių teises nemokamai pagal Reglamento (EB) Nr. 261/2004, nustatančio bendras kompensavimo ir pagalbos taisykles atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju, panaikinančio Reglamentą (EEB) Nr. 295/91 nuostatas, kreipdamiesi į atsakingą instituciją. Paskirtoji institucija Lietuvoje yra CAA. Jei skundžiamasi dėl įvykio, kuris atsitiko kitoje Europos Bendrijos šalyje, tada reikėtų kreiptis į tos šalies atitinkamą instituciją. Keleiviai turi teisę tokią pretenziją siųsti ir CAA, tokiu atveju jų skundas bus perduotas nagrinėti pagal kompetenciją kitos šalies atsakingai institucijai.



2015 m. rugsėjo 17 d.

Pranešimas bankrutuojančios UAB „Air Lituanica“ keleiviams dėl kreditorinių / finansinių reikalavimų pareiškimo


Vilniaus apygardos teismo 2015 m. rugpjūčio 24 d. nutartimi iškelta bankroto byla UAB „Air Lituanica“ (įm. k. 302792426) ir minėtos bendrovės bankroto administratoriumi paskirta UAB „Baklis“ (įm. k. 134335280; Kęstučio g.   Nr. 60-2, Kaunas; tel. Nr. ir faksas (8 37) 331945).

Visi bankrutuojančios UAB „Air Lituanica“ keleiviai, kurių skrydžiai buvo atšaukti ir kurie neatgavo pinigų už nepanaudotus skrydžio bilietus, turi raštu, laisva forma pareikšti finansinius / kreditorinius reikalavimus paskirtajam bankroto administratoriui UAB „Baklis“  iki 2015 m. spalio 23 d.  

Reikalavime turi būti nurodyta:

1. Keleivio pavardė, vardas, asmens kodas;
2. Jei už bilietus mokėjo kitas, nei keleivis, asmuo, to asmens vardas ir pavardė;
3. Mokėtojo tikslus pašto adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas;
4. Keleivio (ir mokėtojo, jeigu už bilietus mokėjo kitas, nei keleivis, asmuo) banko sąskaitos duomenys: sąskaitos numeris, Swift kodas, banko pavadinimas);
5. Nurodytas tikslus finansinis / kreditorinis reikalavimas (už bilietą ar bilietus mokėta suma ir, jeigu pagal įstatymus priklauso, kompensacijos dydis);
6. Kiti dokumentai, tai yra, kartu su reikalavimu turi būti siunčiami jį pagrindžiantys dokumentai (skrydžio bilietai arba elektroniniai bilietai ir mokėjimą už bilietus patvirtinantys dokumentai: sąskaitos, mokėjimo kvitai ar kt.)

Pasirašytas finansinis / kreditorinis reikalavimas turi būti siunčiamas paštu arba pristatomas adresu: UAB „Baklis“, Kęstučio g. 60-2, LT-44304 Kaunas.


 

 

 

 

 2005 m. vasario 17 d. įsigaliojo Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 261/2004, nustatantis bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju.

Šio teisės akto tikslas yra užtikrinti, kad keleiviais būtų tinkamai pasirūpinta iškilus kelionės nesklandumams, t.y. būtų suteikta bent minimali būtina pagalba.
Civilinės aviacijos administracija yra paskirtoji įstaiga, atsakinga už Reglamento įgyvendinimo priežiūrą Lietuvos Respublikoje. Kitų šalių atsakingų institucijų kontaktus galite rasti čia. 

 

Apie Reglamentą (EB) Nr. 261/2004:

Patarimai įsigyjant bilietą (atnaujinta)
Elektroninis bilietas
Bagažo vėlavimas arba dingimas
Žala, patirta dėl vėlavimo

Aktualūs teisės aktai:

 

Naudingos nuorodos:

 
Paskutinis atnaujinimas: 2017-07-24 00:26:25
 
INFORMACIJA KELEIVIAMS
AVIACIJOS BENDRUOMENEI
© CAA. Visos teises saugomos. Sprendimas Idamas, Naudojama Smartweb.